قديم 10-09-2012, 01:24 AM   #1
عمار احمد
:: سيسكو جديد ::

شكراً: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
عمار احمد will become famous soon enough
Thumbs down استفسار غريب بخصوص شهادة ccna

بسم الله الرحمن الرحيم

أولا: أحب أقول لكل واحد ان الموقع ده كان ليه الفضل بعد الله سبحانه وتعالى وبعد الباشمهنس أحمد فيض(اسم الباشمهندس ليس للدعايا للعلم فقط) في اني اخدت كورس ccna وامتحنت وعديت فيه الحمدلله.استفسار غريب بخصوص شهادة ccna

شرح ما حدث معي :
انا امتحنت في شهر 3 اللي فات وانتظرت كثيرا......
انتظرت أكثر واكثر ........
انتظرت اكثر واكثر واكثر.......
الموضوع الأصلى من هنا: منتديات سيسكو التعليمية | كن بين الخبراء ! http://www.ciscovb.com/vb/t5823.html#post30995
ان الشهاده توصلني وللأسف مفيش أي حاجة وصلت !استفسار غريب بخصوص شهادة ccna
فقررت أبعت لموقع سيسكو ان الشهادة موصلتش وقالولي العنوان اللي انا كاتبه واكتشفت ان الpostal code كاتبه زي ما البعض من استعجاله بيعمل 12345
ولكن اكتشفت اني لازم اكتب رقم البريد الخاص بمنطقتي !!!استفسار غريب بخصوص شهادة ccna

المهم : بعت لسيسكو تاني وقولتلهم عاوز اطلب شهادة تانية وكاتب العنوان وكله تمام فقالولي لازم تدفع 15 $ ولازم يكون معاك ماستر كارداستفسار غريب بخصوص شهادة ccna

فواحد ابن حلال قالي طيب ما انت ممكن تطلب شهادتك بصيغة (pdf) وهتجيلك على الميل

فجربت فعلا والحمدلله الطريقة نجحت والحمدلله الشهادة وصلتني حالا بعد انتظار حوالي 7 شهوراستفسار غريب بخصوص شهادة ccna

الاستفسار بقى كالتالي:
عاوز اطبع الشهادة بس مش عارف ايه هو نوع الورق بتاع الشهادة ومش عارف مقاس الشهادة هيبقى كام×كام ؟!!!

فياريت لو حد عنده الشهادة يقولي اقول للي هيطبعهالي نوع الورق ومقاسها كام في كام

واسف على الكلام الكتيراستفسار غريب بخصوص شهادة ccna وربنا يجازي اللي يعرفني ويقولي طلبي خير ويرزقه ما يتمناه.
وشكرا

hsjtshv yvdf fow,w aih]m ccna hsjtshv fow,w aih]m

عمار احمد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36